Övernattat

Sov hos Vilma inatt med Saga också, hade tänkt blogga igår men vi laddade aldrig upp bilderna som vi tog igår så därför kunde jag inte blogga då jag inte hade några bilder. Vilket jag inte har nu heller men ni får dem om någon timme antar jag.
 
Sen idag så är det dryssyr finalen på Kunskapskanalen från 14:45-17:55 men  sändningarna börjar redan 10:55 på play. Jaga har inte sett hoppningen från igår men spelade in det så jag ska kolla igen det idag. Men känner att jag måste kolla ikapp ganska mycket sen med tanke på att jag får flera timmar dressyr och kolla på också...
 
Bilder och mer om gårdagen kommer som sagt när jag har  laddat upp bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0