Nattbloggning igen...

Märker att jag börjat natt-blogga nu igen, tänkte blogga efter min utsökta frukost, Pannkakor med sylt och grädde!
Jag och Saga har tydligen börjat med att äta frukost hemma hos varnadra, igår så åt jag amerikanska pannkakor hos henne och idag vanliga svenska pannkakor. Inte helt fel alla gånger ;)
 
Men sen så hade jag pensionärerna idag så Vilma och Saga fick stanna hos mig och fotografera lite tills jag kom hem igen. Dåvart det full fart för att hinna med då jag var tvungen att cykla vid 4 och kom hem vid 3.
 
Saga följde med mig till stallet för hon skulle knäppa kort när jag hoppade idag på lektionen, men vi hann knappt komma innanför dörren innan Sagas mamma ville att hon skulle komma hem och hjälpa till med maten. Så det var bara för henne att cykla hem igen då, lite komiskt ändå haha.
 
Men istället fick min mamma knäppa kort när jag hoppade, vart väl inte jätte många kort och alla blir ju inte bra heller men bättre än inget brukar jag resonera för det mesta. Men jag trivdes i nya gruppen, även om ingen av personerna var obekanta. I förra gruppen så fick jag hoppa ganska mycket i början och väldigt lite på slutet då Ira inte kunde hoppa så mycket högre än 1.10 utan att bli osäker, men nu vart det mycket jämnare :)
 
Vart väl mest gymnastik hoppning idag men det är nog väldigt bra då vi behöver jobba lite mer med lydnaden än själva hinderhöjderna. Men hon lyssnade väldigt bra idag plus att nu finns det inte en tendens till tvekan även om hindren låg runt 1m, tidigare vart hon väldigt osäker när vi kom upp mot 1m och det är väl egentligen inte själva höjden utan mest bara att självförtroendet saknades på dem höjderna.
 
Men nog om det nu kommer två bilder från idag!
 
Börjar bli riktigt duktig min pålla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0