J***a SVT

Nu börjar jag bli riktigt trött på SVT, jag spelade in hoppningen idag. Fine inga problem, men sen när man har suttit i två timmar och väntat och väntat på att få se hur det går för svenskarna plus hur det går för alla andra så slutar sändningen som jag spelade in för en kort paus. Då har dem någon gång under dagen lagt in en senare sändning för att man ska få möjlighet att se svenskarna på tv istället för på play, men då kan dem väl för f*n lägga in det i tv-tablån på morgonen istället för att typ mitt på dagen ; jo men du vi lägger in en till sändning med det om en timme det blir bra det, ingen vet att det kommer vara men vi sänder det ändå. 
 
Visst, jag kanske överdriver lite men det känns förjävligt när man har väntat på att få se någonting i FYRA år och så missar man det p.g.a en tv-tablå som inte stämmer :@
 
Nu ska jag iaf ner till stallet själv, Ira ska trimmas på banan. Men det svenska laget ligger på en delad andra plats i laget nu efter att Henrik och Roffe nollade igen och Lisen rev bara ett hinder med ett ben som är lite förlamat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0