Invigde mitt kandar

Precis kommit hem från stallet då jag och mamma red ut efter gallerå, och jag invigde mitt kandar träns som jag köpte från hööks i söndags. Det funkade riktigt bra, sen får man ju prova det lite mer ordentligt när man trimmar på banan men vi gjorde några öppnor och slutor och kände lite på formen och det kändes super bra!
 
'
Lånad bild från hööks, Finns bara ett minus i min mening och det är att man inte kan använda det som vanligt träns, men jätte plus att tyglarna följde med! Ska fixa bild när Ira har på sig det men det kommer väl på lördag antar jag.
 
Imorgon ska hon få vila,på fredag blir det markarbete med pessoat så att hon är lydig på det på söndag när vi ska tävla. På lördag åker vi iväg till dalarna med både Nadja och Ira (samma ställe som vi var på ryttardagarna) och då ska vi rida för Birgitta Järnåker, mamma rider ett pass och jag två så det ser vi fram emot. Då ska jag rida på mitt kandar men tar med mig kapsonen utifall ;)
 
Har vart med Saga idag och hon kommer sova hos mig ikväll också, vi kanske kommer börja vårt film-marathon med temat: Gamla minnen! Alltså filmer som man såg på jätte ofta när vi var små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0