Förskjutet

Har dragit lite på att lägga upp bilder och om i förrgår, varför(?) vet jag inte inte riktigt men nu kommer det iaf.
Fick som sagt rida Kavat (vilmas ponny), han var rolig att rida då han är raka motsatsen till Ira men det är ju bra med lite variation ;) Vilma red också en liten stund på slutet. Som att både jag och Saga hade med oss våra kameror så resulterade det i över 700 kort när jag och vilma red...
 
Så har ju ganska stort urval^^
Fotograf: Saga Berglund
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så har nu sagt till Vilma att nu ska hon få rida Iraoch kan nog tänka mig att hon kommer tycka att det är en del skillnad...
 
Kommer ha ett tidsinställt idag och kanske två så håll ögorna på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0