Fel på servern

Vart något fel på servern så mitt låånga blogg inlägg som jag skrev försvann ut i tomma intet...
 
Men bloggade inte igår då jag såg på finalen i handboll, Sverige-Frankrike då Sverige förlorade med bara ETT YNKA POÄNG! Men det svenska laget gjorde en heroisk insats. 
 
Det gick iaf bra med kaninerna igår, vart inga placeringar eller pinnar men är nöjd ändå. Chappe fick ett fel i grunden då han klev i vattnet, han gjorde samma sak i finalen plus att han rev lite efter det. I förrgår så hade dem ett hinder i samband med vattnet i grunden och då förstog han att han skulle hoppa över det även i finalen, men vi får träna lite vatten så blir det där bra! Halo rev tre i första och ett i andra men jag råkade riva ett hinder som hon klarade då jag fastnade i hindret med kopplet... Klara sprang på bra och kom i mål båda gångerna på 3+2, Örjan hoppade på 1+0 och vi kom tvåa, ingen plecering men en rosett fick vi iaf. Tycker det var lite roligt att en annan vann i Mini då det skulle vara kul om fler blir aktiva i klubben :)
 
Nu är jag med Saga och vi har knäppt kort och lite annat, nu ska vi ta och sy om gamla kläder till nya. Före och efter ska vi försöka fixa också!
 
Går inte att ladda upp bilder för mig nu så ni får dem senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0