Fel marginaler

0.009 s från att Sverige skulle fått ett guld idag, men ett silver i triathlon. 1cm från ett brons i herrarnas längdhopp... Ibland är marginalerna till andras fördel, men vi har iaf fått tre silver så här långt!
 
Såhär nära var det idag alltså, men bättre gick det för svenskarna i hopplaget 3 felfria ekipage (Roffe, Henrik & Jens) och tyvärr så ramlade Lisen av efter att hästen gjorde en felbedömning på en trippelbarr, men hon kunde stå och gå på en gång så dem förväntas starta imrogon iaf. Men sen stämmde inte tv-tiderna som jag kollat ut så istället för att få se på 5 timmar häst hoppning så fick jag bara 50min hoppning och resten triathlon, friidrottt m.m.
 
Vågar inte lova några nya tider nu men det kan ni lätt kolla på svt.se/os och där klickar ni er fram till tablå och sen väljer ni ridsport.
 
På marknaden idag så började med att gå ponnyridning i två timmar och det var många glada barn som Albin och Tjorven lotsade runt på området. Sen så gick jag hem och hämtade lite egna pengar och räknade ihop vad vi fick in idag (är ju kassör i US nu). Köpte ingenting på ca två timmar utan gick mest runt och kollade men sista halvtimmen så köpte jag först en grön klänning med svart spets över, en tjocktröja (dock svår att förklara utseendet men ni kommer få se så småning om) och ett par pilotglasögon.
 
Haha inte den bästa bilden men ni får iaf en uppfattning om hur den ser ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0