Dragracing dag nr 2

Blir på Tierp Arena hela dagen idag med, och standarden är satt redan från igår.

Igår fick jag skåda; universums snabbaste repa på två hjul! Grymt jämna repor och såklart under racing.

Solen visar sig även idag, men tävlingarna är något försenade då det regnade i morse här men vi är snart back on track.

Egentligen så skulle jag varit i skolan nu men pratade med Johan(rektorn) igår och sa det om det är fint väder/uppehåll så kommer vara på arenan, om det är spöregn kommer jag.

Men nu sitter jag här på en av världens bästa banor, för den som inte varit på Tierp Arena säger jag bara; det går inte att föreställa sig vad det är för arena det är jag pratar om, det måste UPPLEVAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0