Dålig team-spirit

Idag så hade vi klasskampen, våran klass kom sist mot 9A, 8A & 8B. men det bryr jag mig inte så mycket om, men värst är väl att det inte finns någon kämpar glöd. Börjar redan lessna ur sjukt mycket på vissa i klassen, fatta mycket jag längtar till gymnasiumet nu. Slippa gamla klassen och att man startar om från början, lär känna personer för vem dem är nu och inte för den dem var.
 
Men nu tänker jag inte lägga nå mer energi på det, för nu ska jag ladda upp inför markarbete för Lotta.S :) Sen direkt efter träningen ska jag gå ner till ängen och hoppa ett hinder så har jag det avklarat. Imorgon ska jag rida ut med Jenny och Muff, ganska skönt att man slipper tänka att man ska trimma på banan dagen innan tävling. Utan bara komma ut i skogen och motionera dem.
 
Här har vi i alla fall en som har gott om kämparglöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0