Blodad tand

Känner att jag fått lite blodad tand nu när Ira sköter sig så otroligt bra! Suttit uppe och kollat på ev. tävlingar i snart två timmar... Men ska vara med på P&J på Ärk 1/9, tror det blir 90 och 1m då. Sen blir nog nästa en till P&J fast på västanå 16/9 eller alternativt GRS 23/9. Men ska nog däremot till TiRK v.41 eller om jag väntar en vecka till och åker till Fältis en vecka senare. Sen kan jag inte heller tävla för ofta för Ira behöver kanske lasttränas emellan och då räcker inte bara en vecka t.ex.
 
Men sen har jag kollat på lite tävlingar till kaninerna och ska nog tvla med dem i Högbo 2/9, Klasserna passar mina kaniner perfekt. Måste bara prata med mamma och pappa eller om kanske Vilma vill åka på den tävlingen? :)
 
Men idag på hoppträningen så skötte Ira sig exemplariskt! Ingen tendens till tvekan någongång, så det är verkligen på väg åt rätt håll. vi tar det sakta men säkert fram. Vi hoppade runt 1m och hon kändes riktigt självsäker så det kändes grymt skönt.
 
Så nu ska jag och Tessie gå och lägga oss med en grym kännsla inombords!
 
P&J som är på Ärk kommer också vara nere på gräsbanan vilket  Ira gillar skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0