Allt fortsätter

Mina problem upphör inte.... Det jag trodde dem höll på vid prästgårdsvägen igår var att dem grävde ner rör till ett av huset typ, men fick veta idag att dem ska lägga färister efter prästgårdsvägen, den vägen jag går med Ira till klubben.

För er som inte vad en färist är så är det som galler rör som ligger tvärs över vägen som stoppar klöv-djur och även hundar. Det har hänt otroligt mycket olycker när dem där hemska gallren ligger tvärs över vägen, om en häst försöker gå där och fastnar (vilket dem gör) så måste man avliva dem :'(

Och jag menar vart ska man gå med hästarna när dem stänger av vägen där, ute efter långsandsvägen? NEJ TACK!
särskilt inte med Ira som inte är trafiksäker än. Jag blir bara uppgiven nu, det här måste stoppas! Det får bara inte bli av, även om dem nästan är klar nu så får dem väl gräva upp det igen. :@

(lånad bild från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0