Aktiv morgon

Cyklar till jobbet idag, tar ca 18 min. Har precis ätit frukost och valt kläder för idag, nu återstår endast att mata kaninerna innan jag ger mig av.
 
Imorgon så ska jag vara med Vilma (om hon kan, får svar idag men borde inte vara några problem) Först så ska vi upp till Ira och jag tänkte ta och skritta till ÄRK för att hoppa lite, vet inte exakt vilken övning jag ska göra men blir någon form utav bana iaf. Så Vilma får hjälpa mig att bygga upp hinder  och sen även fotografera med min kamera ;) Sen lovade jag henne att jag följer med henne ner till Kavat efter jag är klar i vårat stall. Dessie skulle komma och ge lite lektion för Vilma och jag ska väl fota henne då ;)
 
Men mer om det får ni läsa om imorgon nu måste jag sätta lite fart satt jag slipper stressa allt för mycket. 
 
Såhär fint vart det inne hos Ira efter att jag hade skurat, spacklat och målat. Dock hade jag inte gjort klart bädden när jag tog kortet, men nu ligger det massor med granulat över torv bädden (kakan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0