Bästa häst!

Idag har jag tävlat med Ira, bara en liten klubbtävling då.
Hoppade 90 och 1m, i 90:ian så rev hon två hinder och stannade på ett men hon var lite spänd och oftas behöver hon en runda i kroppen innan hon kan slappna av lite mer. Hon bjöd ändå fint till många hinder.
I 1m klassen så hade hon mycket bättre flyt och även om vi kom tokigt på något hinder så var hon snabb upp men det vart ett litet pet på oxern hon tidigare stannade på, riktigt nöjd med min fina häst!!
Sen så kände jag att bara jag kommer runt banan och det känndes bra så är jag nöjd för hon har inte tävlat sen i höstas och detta vart lite uppvärmning för den lokala tävlingen på ÄRK i slutet av månaden:)
Kan knappt fatta att du verkligen är MIN nu, bara min!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0