Yesterday my friends!

My horse was AMAZING! Haha ja, red Ira igår då jag känner mycket bättre än vad jag ser om dom är ojämna. Inge ojämn alls utan istället hade jag ett kanonpass, inte längre än 30 min. Kunde släppa ut henne på lång tygel kanske 5 gånger under det korta passet och varje gång jag samlade upp tyglarna så bara följde hon handen och samlade upp sig. Vi har tagit steget vidare i ridningen :))) Det ända som är att hon ibland börjar fippla med bettet men det även när jag inte ens tar i henne så är väl upp till hon själv om vill hålla på :p

Träningen på Mimoosa gick också riktigt bra. Börjar bra men tappar bort mig någonstans på mitten men hittar tillbaka sen och då är det mycket bättre än i början, alltså bra träning för mig. Men blir ändå inte direkt super glad när det går bra, vet varför men tar upp det i ett annat inlägg. Some deep stuffs that I don't want to take up right now.

Glömde även min mobil hemma igår nör jag var i stallet, rikigt skönt men jobbigt att inte veta vad klockan var :o

Har seriöst inga bilder alls just nu, blev inga i går heller. Jobbigt läge? Jajjamen! Men kan väl visa en halvgammal bild som visar IRA-STYLE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0