Vad händer?

Dålig frekvens här på bloggen, är lite oroad. Ira har en ink i typ ljumsken, den har börjat växa och nu är det bråttom att få bort den. Vi ska ringa runt idag och se när och vart vi kan få hjälp, ett problem är att jag går i skolan och mamma jobbar borta. Får se hur det utvecklar sig men inken måste bort och gärna så fort som möjligt.

Mycket nytt för mig nu, har inte riktiga rutiner med gymnasiet ännu, det lär bli bättre men inte just nu, idag.

Hälsade på min gamla skola igår, trevligt att träffa lite lärare och andra bekanta. Åt äntligen en riktig skollunch, restaurangmat med andra ord. Snacka om att man var bortskämd där jämfört med sodexo.... Efter besöket åkte jag över till farmor där hon för övrigt klippte mig. Så skönt att kunna klippa av en bit och fortfarande ha långt hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0