Tokig dag

Fick veta från Jesse i morse att Ira har tappat en sko, suck... Danne skulle dock till stallet idag så ringde till honom så det fixade vi. Men det var ju fortfarande en sula som var borta. Så fort jag hade kommit ner så gick jag ut och letade först till fots en timme sen 45min från Iras rygg, att försöka hitta en sko plus en sula på ett område som är större än 1 hektar känns efter ett tag lite tröstlöst. Men gjorde i alla fall ett helhjärtat försök men hade inge vidare tur denna gång :p

Träningen på Mimoosa gick bra, jag lär mig saker på henne men blir inte så emotionellt brydd. Får ingen direkt wowkänsla då bjudningen inte är 100% vilket får mig lite små stressad antar jag.

Blev en lång dag i stallet, men nu har hon en sko och ny sula på plats, bara den sitter kvar nu då :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0