Spänd och överladdad totto idag

Haha ja ni, hade en fiolsträng inne på banan och en gud på framridningen. Sista tio minuterna inne på framridningen tog hon hjälperna super bra och jobbade på sjukt bra, kändes riktigt härligt. Sen när jag fick komma in på banan spände hon till, tittade på det mesta. Energin bara sprutade och blev ingen stilig ritt direkt men hon höll sig på alla fyra i alla fall ;) 

Fin till utseéndet var du i alla fall❤
Vi fick procenten 44,31% men jag bryr mig inte så jätte mycket om det, helt ok under omständigheterna. Ska försöka gå till Olas äng och låta henne sträcka ut lite, länge sen sist... Tog en galopp på fel ställe och sen under själva galoppen var det verkligen duracell-Ira!

Sa även det till mamma efter framridningen att hon var super fin och det får gå som det går inne på banan. Men visst måste jag ändå få känna mig liiite liite besviken på sätt och vis, inte super nöjd med ritten men vad ska man göra åt det, skratta och se glad ut :) Mamma filmade men inte så mycket att se plus att det går inte att föra över på min dator, kanske får upp någon bild senare, nu ska jag ladda batterierna inför morgondagen kaninhoppning i Iggesund, tidig morgon! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0