Sova sova sova

Passet på Ira gick bra idag, lite stum i början men var mest bara fasoner. Väntade ut henne och visade vad jag ville, fick säga till lite extra någon gång men annars bra. När hon släppte efter var hon riktigt fin, tog ett lätt stöd på bettet och var hyfsat följsam. Tränar på med tränsbettet nu dom få dagar som är kvar, föredrar ändp den lätta känslan på stången :p

När jag kom hem så var jag lite duktig och lagade mat, krämiga pastasnäckor och köttbullar. Husmansdelikatéss!

Just nu ligger jag i sängen och myser med världens bästa katt, sovmorgon i morgon då våran kemi lektion utgår. Trivs på gymnasiumet jag :)

Nöjt ekipage efteråt!

Iras plastade hov, hon gick ju sönder lite nör hon trampade av sig "gamla" skon så vi fick plasta så hon inte kliver av sig lika lätt.

Bloggar från mobilen nu och måste säga att jag tycker om nya bloggappen men vet inte hur inläggen ser ut för er, får kolla i morgon eller nått ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0