Ska sälja lite fika



Sitter nu inne på kommunhuset och ska sälja lite fika för att hjälpa klubben, lite synd att ingen kunde hjälpa till, ingen kunde...

För övrigt så glömde jag min mobil i bilen då jag åkte med Ronnie i morse, mindre lyckat. Fick ett grattis från bror min.

Gick fort i stallet, var lättmockat och för en gång skull hade Ira druckit ur hinken en aning(!). Sen slog vi nog tidsrekord i att rida och last träna! 30 min att rida ett trimmpass + lastträna, räknar då in att sadla och tränsa av samt göra i ordning transporten. Red i 20 minuter och hon var klockren, körde igenom alla skolorna och jobbade med lite samling idag. Sen in, av med utrustningen sen ut och fälla ner transporten. Hade världens bästa att lasta idag, hon gick in helt på första försöket, upprepade tre gånger och lät henne stå en stund där inne, tillbringade då alltså fem minuter där inne utan bommen för och jag kunde klappa på rumpan. Roligaste är att det är en halv meter till där bakbommen är minst när hon kliver in, dutti flicka!

Mammas fina flicka i måndags ❤

Kommentarer
Postat av: Linda Risberg

Åh, modellen! Så fiiiiin

Svar: Naawh, fina fina Ira! Hon tackar!!^^ ;*<3
Nina

2013-09-26 @ 22:34:42
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0