Pressad nu

Har haft väldigt mycket nu och inte som förut utan nu är det verkligen mycket. Stressar inte upp mig över det som förr men känner av det. Vill hinna hjälpa till hemma och göra rätt för mig. Hjälpa till med saker jag lovat att göra utan tidsgräns men så fort som möjligt.

Jag har en plan nu, tvungen att prioritera och ändra om fort, fokus finns inte alltid där.

Nog med inre tankar och faktum. Kände mig ritkigt trött igår, kunde inte fokusera när jag kom hem så åt bara lite mat och åkte ner till stallet. Behövde åka ner och träffa min fina, få göra dagliga sysslorna, blir rastlös annars.

Red på ängen med henne, hade regnat så släppte inte på fullt men lät henne rulla på så länge vi red rakt spår. Hon blev lite ivrig i mitten av passet så fick säga ifrån några gånger. Tänkte även på min blick och handen, blir så mycket lättare när man inte är på en bana.

Väl tillbaka inne på stallgången stod hon och lyfte på vänster fram.... Inge halt eller ojämn, konstigt är det. Stefan sa att det var bra nu. Sätter igång henne helt nu och börjar med hoppningen snart också, håller hon inte nu då åker vi in på klinik och gör en ordentlig hältutredning och sätter punkt på det hela. Just nu är allting ett enda stort "?"...

Sitter på bussen nu, första lektionen utgick och därför sovmorgon. Gick upp halv sju ändå, gillar rutiner och känslan av att ha tid. Två lektioner idag då bara, slutar 13.40 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0