Natt nu

Fick ett lättnde svar från Stefan idag, ingenting i varken kotor eller hovleder, SÅ SKÖNT ATT HÖRA!! Han trodde att det berodde på att hon helt enkelt varit så öm i sulorna så hon inte tagit för sig som hon ska osv. Tok fin när jag red också, nu ska vi bara lastträna lite mer så sitter det också :)
 
Var iväg och grillade korv med familjen och vänner borta på ett stället vid marma, trevligt och mysigt. Var super fint väder och riktigt varmt för att vara september. Har inga bilder på skoldatorn men kanske lyckas få upp någon från mobilen istället. Nu ska jag försöka sova i alla fall, ny dag och vecka i morgon.
 
Juste tränade med kaninerna idag också, Chappe och Halo hoppade fint, så ska under veckans gång ut och gå lite med dom. Tävlar den 15 i hälsinge någonstans, Magda skulle dit och passerar Gävle så då undrade hon om jag ville med. Såklart ville jag det som så får det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0