Men fy skam på mig och mega hiss till pållen

Varför har jag inte bloggat än?! Slog mig inte först nu, hade ett inlägg på G men det sket sig, dåligt internet i skolan. Har förövrigt haft en bra skoldag. förkylningen håller sig i schakt och jag är inte den som snorar mst om jag säger så ;)
 
Fick sluta lite tidigare och hann med en tidig buss och var hemma redan vid 15, gjorde skolarbete ungefär en timme samtidigt som jag kollade på tv och tog ett glas O´boy. Åkte ner till stallet och möttes av Vilma som redan var där, allting tar sjukt mycket längre tid i stallet när man har en kompis men å andra sidan är det lite trevligare också^^
 
Lasttränade och pysslade med Ira ''bara'', hon skötte sig galnt medan vi lastade, skickade in henne och hon gick in så pass att jag hade en meter till bakbommen. Tar ju ner frambommen så hon kan gå fram lite längre och inte känner sig hindrad, hingstgallret förhindrar att hon kan ta sig ut. Älskar våran transport på det viset. Hon verkade förövrigt tillfreds med dagen, nöjd och lugn :)
Jag: Åhh Gud vad fin du var nu, vitar ett kort!
Ira: Lägg undan mobilen och hämta mig någongång då...
Jag: Kolla där! någon som går ute på vägen *blink blink*
Ira: Inte den här gången mamma :p
Jag: Jahapp, älskar dig i alla fall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0