Inte riktigt som ni tror

Bloggade till er i morse men såg nu att det aldrig har publicierats som det skulle, that´s life. Hade den turen i morse att få åka med min bror till skolan, privat chaffis! Haha närå men det var skönt, slippa åka buss :)
 
Vi slutade typ samtidigt så åkte med han hem sen också, ännu mer bekvämt då jag annars hade fått vänta på ett byte... Hade för övrigt skolfotografering idag, bara vänta och se och inge mer med det^^
 
Gårdagen var riktigt bra, hade en kanonträning med Mimoosa i spöregnet. För första gången fick jag en bra kännsla och ett sug fram till hindren med henne, däremot har jag nog min stjärna nästa vecka! :)))) Stämmer av henne nu i veckan och beslutar lite närmare, håll tummarna nu! Red i alla fall ut med Vilma sen efter, regnade fortfarande så fatsuits åkte på, haha. Vi skrittade nästan i en timme efter gallerå, blev ritkigt mörkt medan vi red så märks hur fort det går nu. Brudarna skötte sig bra och var nöjda över att få komma in i värmen sen efteråt, finns det nå bättre än höra hästarna mumsa på kvällsmaten? Ibland tror jag inte det :)
 
Nu ska jag i alla fall ut till kaninerna och mata på dom innan jag borstar tänderna och går och lägger mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0