I didn't succeed

Försökte mig på en A-bana på oriebteringen idag, gick åt helvete. Hittade ettan bra men när jag skulle till tvåan sket det sig. Hittade inte den stig jag skulle och hade inte planerat min väg riktigt, fick korsa ett karlhygge på ca 500m. Vrickade foten... Twice. 

Letade reda på tvåan och började bege mig mot trean men insåg att om det tagit mig 30 min att hitta två skulle jag inte hinna runt hela banan på sju kontroller på en timme.Försökte mig på en A-bana på oriebteringen idag, gick åt helvete. Hittade ettan bra men när jag skulle till tvåan sket det sig. Hittade inte den stig jag skulle och hade inte planerat min väg riktigt, fick korsa ett karlhygge på ca 500m. Vrickade foten... Twice. 

Letade reda på tvåan och började bege mig mot trean men insåg att om det tagit mig 30 min att hitta två skulle jag inte hinna runt hela banan på sju kontroller på en timme. Gick tillbaka och förklarade så som det var och han förstod. Vår idrotts lärare är ritkigt bra, lugn och förklarar allt bra då han är tydlig och förstår idrottsskador bra. 

Känner av lite i vristerna nu men får stödja upp och ta det lugnt, passar bra att äta lite nu då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0