Here it is!

Provbloggar nu från nya skoldatorn, direkt från återförsäljaren.
Verkar som den är bra, en windows nu då. En Lenovo Thinkpad T430 :)
 
Över till min dag så här långt då.
 
En stund av dagen känndes mitt liv som ett helvete. Vi skulle gå från skolan till hemlingby för orientering där, vi har egentligen bara 25 min innan idrotten men gjorde inget om man kom sent. Tog tid för oss att gå, det var stekhett plus att vi lyckades ta en om väg... Var ganska pist off just då men blev bättre. Våran idrottslärare är riktigt bra ändå, lugn och förstående utan att vara jobbig. Valde och börja på C-nivån då jag ville känna efter lite först, hade då lite problem med första kontrollen då en annan letade efter samma och virrade bort mig lite när han var för långt bort också. Hittade på den efter kanske 5 min sen när jag skulle springa tillbaka ramlade jag mitt bland massa pinnar, roligt att vara mig ibland. Gjorde en till på C och den gick riktigt bra så tog en på A-nivå efter det, inga problem det heller. Är faktiskt ganska bra på att orientera bara jag får tänka själv utan mitt problem ärr benhinnorna inte pallar det hårda underlaget. Gör två till på A-nivå nästa vecka och sen provar jag banan :)
 
Direkt när jag kom hem dumpade jag bara sakerna innanför dörren och hoppade in i duschen, om jag svettades? Yes Sir!
 
Ska nu snart klä på mig och brumma ner till stallet, ska skritta ut med Vilma idag. Blir dock bara på ängen men den är stooor så det blir lite spännande för dom ändå, kommer även försöka jobba Ira lite i mitten av ''passet''. 21 grader i skuggan nu så detta räknas som en varm sensommardag!

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Fin blogg!

Svar: Tack!! :)))
Nina

2013-09-05 @ 19:34:27
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0