Halvvägs och lite till

Är på rull och kommit lite mer än halvvägs, Ira skötte sig bra vid lastningen. Tog kanske fem minuter att lasta så det får jag vara nöjd med :)

Blev lite tokigt sen när vi skulle ut på E4:an, vi körde åt fel håll!! Nästa avfart var inte först i Älvkarleby, vi skulle tappa typ 45min på det... Frågade mamma om man inte kunde åka över på en ambulansövergång, så vi höll ögonen öppna efter första bästa och så fick det bli. Tappade kanske en kvart på det men nu har vi provat på det också, haha!

Sen var det strömavbrott i morse när jag vaknade, tända ljus och mysfaktor vid frukost bordet :) 

Kommentarer
Postat av: Ove Sundberg

Det var det för mig med imorse :)!

2013-09-28 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0