Haha Ira

Snacka om att det är någon som älskar livet nu! La ut två bommar på marken igår och hon kunde knappt trava över dom utan att rycka till, super kul!!! Sen när det var dax för galoppen så studsa hon iväg med bock och sparka bakut, små skaligt då hon bara vill visa vad kul det är. Sen i svängen blev det så jag kollade bakåt lite och då ser jag svasen stå rakt upp, äntligen får jag galoppa lite!
 
 
 
Har egentligen sovmorgon idag men efter gårdagens morgon ritual så utnyttjar jag den INTE! Har inte hunnit berättat det än men igår var värsta morgonen ever. Har fyra larm på morgonen så att jag kan vara helt säker på att jag kommer upp, snoozar oftast lite då jag blir irriterad på larmen annars. Stängde av larmen men trodde jag hade ett som fortfarande var igång, då kom även världens gosigaste katt och så var det kört. Pappa som hade tagit lite sovmorgon vilket han aldrig brukar göra typ kommer in på mitt rum och frågar: Har du sovmorgon?
Jag: Näe
Han: Klockan är tjugo över sju ju...
Jag Men vad säger du?!!!!!
 
Total panik, kastar mig upp hoppar i nå kläder, for runt i hela huset efter saker. Klockan var 07.14 när jag gick upp så hade 9 minuter innan bussen kommer(!). Hade ju idrott i hemlingby också så var tvungen att packa gympa väskan dessutom... Men jag HANN, tro det eller ej men jag glömde ingenting heller, lite stolt faktiskt! Men vaknade inte först på matten riktigt, går alltid upp tidigt för att känna att jag har tid och hinner vakna till ordentligt. The show must go on. Kompenserade detta med att gå upp vanlig tid trots att jag  inte börjar först kl.9 ;)

Kommentarer
Postat av: L a m i a s . s e

Sv: TACK! <3 Kul att höra din åsikt!

2013-09-20 @ 19:43:15
URL: http://lamias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0