Första gången vi hoppar sedan 30 juni...

Så länge sedan sist men idag gjorde vi det, så duktig hon var dessutom! Visst hade ingen wow känsla då hon studsade, krängde och sprang på så kan jag inte göra annat än att berömma och skratta åt henne, hon är ju lycklig! Även fast hon var het så hade vi hyfsad kontroll, skillnad mot förr. Då kunde hon lägga in halv språng då hon inte tog min förhållning riktigt men idag så lyssnade hon tillbaka och tog ett sista kort galoppsprång istället, blir bra sen när hon kommit in i det lite :)
Trotsade busvädret och pallrade oss dit^^

Nästa vecka kan vi nog däremot inte vara med, mamma ska försöka boka en tid hos distriktorna tills nästa tisdag och börja behandla inken. Jag slutar tidigare och kan ta emot den som kommer ut. Sen när vi börjat behandla kommer hon få stå några dagar tills det är bra eller bättre, vet inte exakt hur det blir men det visar sig :)

Nu ska jag sova, bra i tid är jag också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0