Fina hästen Ira

Hon är bra underbar ändå, även om hon ibland har inställningen att hon inte vill behöver jag inte göra mycket för att hon ska vara med mig igen. Trampade på riktigt fint under sig medan vi samlade upp 10 min, mest skritt och trav men kände även lite på galoppen. Träffade på Jenny också som skulle hoppa lite på banan med Muff, så vi gick dit och Vilma snackade lite med Jenny och jag försökte mig på ett byte.
Tjoflöjt vilken busig häst jag fick, byter och brister ut i ett bocksprång följt av flera små. Klanadrar henne inte ett dugg utan bara släppte ut henne och berömde henne, hon gjorde ju det jag bad om och lite till^^
 
Ska hoppa i säng nu, hoppar eventuellt in i duschen i morgon bitti. Beror på hur håret känns då jag redan  snabbduchat idag. I morgon ska vi på typ nå invigning avnågot som heter Teknik college. Skolan och några andra utvalda ska få fler kontakter till jobb och andra fördelar som firas med invigningstal och tårta!! Även kollat upp lite eventuella bussar som jag och Vilma kan ta i morgon, verkar som vi kommer hem typ kl. 23 i alla fall. Man börjar undra lite nu vad man gett sig in på o.o.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0