Feeling good

Ira skötte sig riktigt bra idag när Danne skodde henne, mutade med lite respiratory och äpple så gick det bra. Sulor på nu så hoppas nu på att man märker skillnad snart, Stefan kommer ut på söndag troligtvis och behandlar, tror dett blir bra :)
 
Träffade på sjuklingen Vilma i stallet, hon var verkligen hängig men ändå trevligt att träffa henne lite igen. Vi ska på fredag gå på premiären av The Conjuring, kl 20.00. Första gången jag går med Vilma på bio och dom säger att denna film är värre än Paranormal Activity, we need to find it out!
 
Sen så får vi våra skoldatorer i morgon, ska bli lite roligt måste jag ändå få säga. Hoppas jag kan provblogga lite från skolan :)
 
På lördag är det STCC på Tierp som gäller, är även under fredagen men då går jag i skolan så det går ju inte. Jag och diddi far dit i epan, fett nice!
 har alltså några riktigt bra dagar framöver om allt går i min väg, vilket vi hoppas på nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0