Sååå duktig!

Ira gjorde min dag, såå duktig såå!
Började med ett kanonpass, grymt starka och kraftfulla galopper! Sökte fint fram till handen bara hon släppte lite spänningar, mycket krut i donnan nu.
 
Ville ha lite roligt idag med henne då det var fint väder och jag slutade tidigt så systemkameran följde med upp och tog lite pics samtidigt som vi busade och hade det lite skojj ;)
Älskar att min häst har så korta ben!!
 
Men ögon to die for....
Titta här hur min brud står på bron, första gången någonsin vi kollar på den och hon övervann sin rädsla och insåg att det var inge farligt, nästan lite roligt kanske ;)
 
Avslutade dagen med en bra lastträning, inte allt samma taskiga inställning som igår. Tror det blir hoppträning för vår del i morgon, tror inte inken ska vara någon fara. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: elina

vilken kamera har du?

Svar: Sony NEX-5N, kompakt systemkamera och ett teleobjektiv till, 3.5-6.3/18-200 :)
Nina

2013-10-22 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0