Provveckan börjar

Nu väntar fem dagar med 6 prov, känns bra ändå. Sov däremot lite oroligt i natt, drömde en del. Att jag skulle typ bli anklagad för att ha fuskat och fick typ värsta provet istället, ingen hit i mina ögon... Men tror det kommer gå bra, svenska prov idag och vi ska typ göra en novellanalys.

Gick och la mig i tid igår, skönt och få sova ut lite. Red Ira på ängen och lät henne få springa av sig lite, mest i trav då hon inte ska sträcka ut för mycket i ljumsken. Men hon skötte sig bra, lite sprättig och harig men det var fler hästar som var det igår så det skrattar jag mest bara åt nu :) 

Inken behandlades igår också, den har torkat ur riktigt mycket nu, dröjer nog inte många dagar innan den är borta nu ;)

Ikväll blir det bio med Diddi!! :)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0