På väg hem nu

Fick sluta tidigare idag med, klagar inte på det i alla fall. Ondare med läppen, svullnaden har gått ner bra men nu ser det nästan ut som jag injicerat botox och typ knäckt till näsan... Blå på båda men känns bättre, inte lika ont i tanden heller. Värst är bara att läppen har spruckit på insidan och när ler eller pratat spricker det upp :/ får uthärda några dagar till men har haft tur och det känns bra mellan mig och Ira igen, idag ska jag pyssla med henne och kanske göra något lättare på ridbanan, typ klicker :)

Kommer redovisa tekniken om en vecka, kände mig klar att göra det idag men läppen håller inte riktigt för det. Men blir bra nästa onsdag också ;)

I november åker jag och Vilma sen kanske mamma till Globen Horse Show med ÄRK, ganska pepp ändå^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0