Min helg

Den har varit bra, super fint väder och allting. Med Ira har jag ridit tillsammans på ängen med vilma, mest skritt och lite trav för min del. Hon sköter sig bra och inken ser bara äckligare och äckligare ut, med andra ord det går åt rätt håll, haha ;)

Gick på HH både fredag och lördag, var värre andra dagen då dom hade ändrat så man visste vad som skulle komma men inte när och hur... Men roligt var det i alla fall. 

Igår så påbörjade jag att tvätta Gästrike släpet, det behövs. Ska alltså ha GKHTs(Gästike Kanin Hoppar Team) klubbsläp hemma på vår gård i vinter och tänkte att jag då skulle kunna tvätta av den lite.
Innan



Mycket som inte går bort men ett litet lyft blir det allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0