Lite kort om igår

Provet gick ut på att vi skulle göra en novellanalys och det kändes väl bra ändå. Väl nere vid stallet sen så släppte jag över Ira på bete och gjorde efter det klart allting annat, så nöjd över att få komma över och mumsa lite extra. Sen tog jag in och borstade, ganska nöjd, lite bekymmrad kanske men hon har jobbigt med sig själv nu, lill puppan min ♥
 
Jag och Diddi hade riktigt trevligt igår, synd bara att Nickan inte kunde vara med :(... Handlade lite på HM, köpte godis(...) och pommes på donken. Mina pengar höll på ta slut på kortet också, har bara 70 kr typ :(  Har däremot betalat startavgiften till tävlingen från det kontot och tankat m.m så inte så konstigt men nu åker snållädret på, punkt slut. Bion var däremot AWESOME!!! Helt i min smak och älskade handlingen som dessutom är verklighetsbaserad! ;)
 
Nu ska jag föna håret, göra mig iordning och sen ta bussen in, tagga matteprov idag då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0