Inte min dag

Ni vet en sån där dag när man bara känner att allt vänder sig emot en, inga kläder sitter bra, håret är alldeles fel och man vill bara att det ska bli bra, sån dag har jag haft idag. Bryter ihop och kommer igen, känns bättre redan och gäller att bara släppa dagen som varit och fokusera på det som var bra.
 
Ira var lite ofokuserad men kanske inte konstigt med en ryttare som ville sväva på rosa moln men kunde inte prestera själv, men hon sköter sig bra ändå. Piloten som felar. Inken är riktigt liten nu och dröjer nog inte så länge innan det trillar bort, hoppas jag i alla fall. Hon får vila från hoppningen i morgon och förhoppningsvis är vi med nästa vecka.
 
Nu ska jag bara ägna td till mig själv och inte göra så mycket mer, vill bara koppla av och försvinna in i en annan värld. Alltså in i datorn eller TVn ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0