Full rulle!

Idag har jag enda sedan morgonen kört på, hade US möte då direkt som jag sa och vi pratade en massa om Halloweenövernattningen som vi ska ha den 2/11, peppad! Gjorde sen stallet efter jag varit där, Ira fick gå över på betet en tjugo minuter någonting. Brummade hem med Vilma sen.
 
Lagade mat till hela familjen när jag kom hem, gräddstuvad pytt och stekt ägg. Sen drog jag och mamma igång med att bygga ett till hyllplan i kaninskjulet, velat gjort det länge men aldrig tagit mig tid till det men nu så ;) Blev riktigt bra och nu kommer jag få in transportburarna där också.
 
Pluggade lite SAM någon timme innan pappa skjutsade ner mig till stallet, dax att behandla inken. Pappa skulle iväg på ett litet ärende innan han kom tillbaka vilket var tur då jag behövde verkligen hjälp idag. Den i ljumksen har svällt upp mer nu och Ira har nog lite ont av den... Pappa fick stå med respiratoryn och efter ett tag lugnade hon ner sig då jag kunde smörja in hela den, men det har börjat blivit lite läderaktig och skorpliknande yta så om jag får tro någonting kommer säkert en krater öppna sig lite och det bli värre innan det blir bra. Men hon är tapper Ira, älskar den hästen jag! 
Så satans underbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0