Behandling påbörjad

Möttes gladeligen av ett paket från veterinären innehållande två burkar Xxterra när jag kom hem igår. Dyra saker som går på 500kr/st och innehåller då 28,5g, men det ska hjälpa min brud och då är det värt det.

Efter att ha käkat och pluggat åkte jag och Vilma ner tillsammans, moppebrudar!!! Red tillsammans på ängen sen också, sista ridningen för mig på en vecka eller så nu. Ira var fin, vi pumpade lite men sträckte även ut steget lite. Vi bytte hästar en snabbis och vilken skillnad det är på Stella, bra jobbat Vilma!

Sen var det dax att inleda behandlingen med Xxterra. Vilma hjälpte till med och lysa samt stå med Ira, var väldigt enkelt att applicera. Kommer dokumentera noggrant nu vad som händer.

Glad tjej efteråt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0