Ris och ros till denna dag

Förord: Var ner på p&j på ärk och kollade, soligt och fint. Sen hade jag ombyte med mig och mamma kom med mussen och hämtade mig, vi skulle in till gävle cruising.

Dagens ris:
Stella hade ingen hovböld(det i sig väldigt skönt då dom inte är att leka med) men vet istället inte riktigt vad det kan bero på istället.
Vart elfel på mustangen väl inne, troligtvis radion som är orsaken men svårt att säga.
Hann inte rida idag heller, i morgon då ska vi ha ett kanonpass.

Dagens ros:
Trevligt på tävlingen dock hade det väl inte suttit fel att ha varit med själv men känns helt okej ändå :)
Fick hjälp av Danne att slita bort Iras andra baksko.
Slumrade i soffan med Tessie på eftermiddan, mysigt mysigt!
Kollade på fälttävlan med Vilma, ser bra ut för svenskarna än så länge, inte sett alla men sändningen var 4 timmar lång så... I morgon kl11 om jag minns rätt så börjar sändningarna på svtplay, 13.30 på tv.
Ligger i sängen med världens mysigaste lilla bebibu!

Bjuder på bilden som jag skickade till Vilma när hon skickade bild på tårtan hon åt ( !!!:O nighty nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0