You always make me smile

Har nyss ätit fin middag och sen kollat på Gladiatorerna.
Gick toppen i stallet ändå, började med att lastträna med Ira och gick bra till en början men sen så vart hon lite fjantig så jag bytte sida och tog hjälp utav fronturlastningen och då var det inga som helst problem så det är bara att nöta på nu!
Sen red jag kanske en 40-50 min och till en början gick hon emot handen och sen var det livsfarligt med solen från fönstren och skottkärran men på slutet vart hon hur smidig som helst och brydde sig ingenting :D
Avslutade med att gå ut och knäppa lite kort för kameran fick ändå följa med.
För mig är du perfekt!
Så kul att se att hennes underhals blir mindre och mindre!!
-
Red även Nadja en snabbis, hon fick galoppa av sig lite och sen även ställa lite åt båda hållen och jag kan konstatera att min häst springer snabbare än bilarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0