Snacka om kämparglöd!

Idag var Nadja helt underbar, tror vi red minst 40 varv i höger galopp, dock på en volt typ men är kanske 30m i diameter någonting. Fast hon vart jätte svettig men det förstår jag....
Utan dig skulle jag aldrig vara den person jag är idag, tack för att du finns!!♥♥♥
Ira var också riktigt duktig och vi fick sällskap av Regina som red Trissan, så imorgon ska jag ha liten lektion för henne, är tävling på fredag nästa vecka så då ska jag ge henne lite tips.
Ira vågade till och med att gå runt hela stallplan men jag var tvungen att ta hjälp utav pisken lite i början då hon gärna 'fjantar' sig lite men efter det så var det inga problem alls. Hade även lite 'hovslagar-träning' idag igen och hon var jätte duktig idag med, fast i början så ville hon 'gå omkring' lite men efter en liten stund stog hon helt stilla och skötte sig super bra!
-
Stolt över mig själv i skolan nu, det har verkligen gått fort för mig i matten nu och min lärare tror det beror lite på att våran klassföreståndare har kommit tillbaka och då slipper jag gå runt och vara irriterad på att vi ständigt har nya lärare/vikarier. Inte för att det är något fel på dem men det blir 'oroligt' i klassen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0