Never ending

Igår så hade jag fullt upp, skola sen cykla till Ira och sen efter det ner till Nadja.
-
Det gick bra med Ira ändå, red på utebanan(invigning!). lite dryg i början då hon tittade på nästan allt och ville inte ta inner skänkel men sen så släppte hon super och jobbade på bra, avslutade med en liten sväng i 'barn-slingan'.
-
Nadja red jag bara en liten kortis då jag inte skulle hinna annars, men jag red lite på volt och ställde i båda varven sen även nått varv med galopp men inte så mycket. Sen kom mamma hem igår så hon hämtade mig.
-
Idag ska vi baka CUPCAKES på HK. Ska ta lite kort som ni får sen när jag kommer hem.
Och på Lördag ska jag hoppträna för Cissi H med Ira, ska bli spännande att se hur det går och hur hon är som tränare^^
-
Nu ska jag äta frukost om jag ska hinna till skolan i tid
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0