Morgonpigg, Oja!

Känns så himla bra att man är morgonpigg, många fördelar man hinner blogga, mata kaninerna, försova sig och massa mer^^

Igår så vart det hel dag i stallet och kom hem sent så orkade inte blogga...
Skolan först då och vart nästan helt klar med mitt hinder :D
Efter cyklade jag direkt till Nadja och började med att dra av massor med vinterpäls... Sen red jag ut i ca 50 min mest trav och ställde inte så mycket krav på henne utan hon har ju varit lite krasslig så blir mer motionsträning nu satt hon får upp flåset igen.
-
Sen var det bara ner till Ira när jag var klar med allt hos Nadja. det började skymma då så det vart ingen lastträning men däremot hade vi 'hovslagarträning' i bak, då man knappt fick lyfta bakhovarna och kratsa hovarna för ett halv år sen men nu är det inga problem alls :)
En bild Jossan tog i hagen, se hur hon lyser!!!♥
Hoppträningen gick bra, kändes inte fullt lika bra hela tiden då hindren kom snabbt ur sväng och Ira vill gärna skära vägen men hon löser det alltid och nu tvekar hon inte ett dugg även fast hindren ligger på 1-1.10 så om det fortsätter så här kommer allt bara bli PERFEKT!!
-
Nu ska jag förbereda mig för skolan så, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0