Mitt i veckan.

Onsdag idag, bloggade inte i går då jag var i stallet tills kanske halv tio och hade lite läxor och sånt så kände att det var viktigare ;)

Men igår så var jag först ner till Nadja och red ut på henne, hade side-pull:en och sadeln ställde inga krav på henne utan mer konditions träning då underlaget inte är det bästa men det blir bättre!!
Sen var det även hopplektion med Ira,och det gick riktigt bra invigde även hopplattan och hon tyckte inte den var något konstigt heller för viss hästar reagerar på dem. trav hoppade lite först och hon lyssnade bra tillbaka men efter några gånger så vart hon lite pigg och ville inte bryta av men sen sita gången bröt hon av fint ändå.
Avslutade med att rida på två hinder med lång distans emellan, 7-8 galoppsprång för Iras del.

Sen fyllde min farmor 70 år igår!! gick dit efter skolan innan jag cyklade ner till stallet.
-
Idag har jag bara hunnit vara i skolan och nu ska jag fortsätta med lite skolarbete...
En bild från i måndags då Saga sminkade mig och jag henne :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0