Min dag

Känns bättre att gå till skolan nu när vi inte har vikarie lika mycket.
Men som vanligt på torsdagar har jag Ira och Nadja, Red Ira i en 40 min någonting och hon jobbade på bra efter ett tag och hon vart super mjuk och följsam.
-
Sen vart det lite lastträning också och det gick riktigt bra, precis när jag kände att jag snart skulle vara nöjd med träningen så går hon in helt även om jag hade breddat och inte spände för någonting eller så är jag ändå super nöjd med det om vi fortsätter träna nu kanske hon kommer bli säker på detta!!
-
Jag gjorde ingenting med Nadja idag då lastträningen tar sin lilla tid, men var ut och pussade lite på henne och vad jag kunde se så var hon glad för det iaf.
Tessie och Halo har ingenting emot varandra.

Jag kommer försöka blogga mer sen,
Väntar på att Iphone 5 ska komma ut för antingen köper jag den eller så köper jag 4S då den kommer bli mkt billigare när 5:an har kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0