Fullt upp

Idag har jag fullt upp först skola, sen Nadja rida och allt annat, och tillsist ner till Ira och ha hopplektion för Lotta.

Igår så tränade jag med kaninerna, det gick super med alla tycker jag, Halo var riktigt lugn, Chappe hoppade super bra, Örjan var snabb som en vessla och Klara hoppade super stort över viss och lite sneak-varianten på vissa men så himla nöjd med alla. Känns lagom bra nu då det är tävling på Lördag!! :D
-
Sen vart jag osäker om jag hade stängt transporten igår efter jag tränade....
Och mycket riktigt när jag och mamma åkte ner stog den fullt öppen och jag hade glömt och hänga tillbaka Iras höpåse också, snacka om glömsk....
-
Sen Nadja fick vila igår men vi var ut och klappade lite på henne.

Frulle nu och sen skollaaannn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0