Dålig uppdatering....

Jag vet men har haft fullt upp i stallet och med skolan nu men idag kommer jag blogga massor tror jag... För vi ska ha Övernattning/Lan på skolan och jag ska ta med min IMAC! ♥
-
Kommer alltså uppdatera på bloggen medans, enjoy!!

Igår hann ja inte blogga för jag var och red Ira och Nadja.
Borde inte ta lång tid men som att dem står på olika stall måste jag cykla där emellan och så.
-
Ira var springig till en början som hon nästan alltid är, men efter hon har fått galoppera på någon gång brukar hon acceptera att jobba lite också ;)
Och hon vart en dröm kunde sitta ner i alla gångarter utan problem och jobbade fint med ryggen och länge steget då hon gärna blir lite kort i steget.
Sen var det första gången någonsin jag hade sporrar på Ira och det gick bra, hon kan även lätt bli lite seg eller hamna i undertempo, men nu J***** ska vi last träna och sen ut och tävla både dressyr och hoppning!
-
-
Med Nadja tog jag en snabb tur efter gallerå (en lång rak grusväg) barbacka mest skritt och trav.
Provaade tränset mamma köpte häromdagen med ett två delat tränsbett, tränset passade bra men sen vill inte Nadja lyssna på tränsbetter så mycket, men det kommer!

Nu ska jag slöa lite innan det blir dax att åka tillbaka till skolan och träffa kompisarna!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0