Blogga sen sova!

Är ganska trött efter en halvdag i stallet och sen en eftermiddag med bästa vän.
Red Ira på Kimblewick-bettet och 'hopptränset' super fin först men efter hon hade fått skritt paus så vart hon super dryg men efter en 15-20 min släppte hon super. jag började med att trava bommar sen vart det lite trav hoppning också, som tur var så kunde Linnéa bygga åt mig för hon hade 'lektion' för Lisbet.
Sen vart det miljöträning och Ira fick gå med Nadja en bit när mamma skulle hem och det går bättre och bättre.

Sen målade jag och Saga lite idag och min tavla är inte riktigt klar och saga började måla en tavla men det gick inge bra  så hon 'kastade' färger och vatten och tillslute vart den rättså cool^^
Koncentration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0