Älska tisdagar!!!

Måste nog säga att tisdagar är bästa dagen i veckan. Har träslöjd i skolan och igår vart jag klar med mitt hinder till kaninerna och känns skit bra att vara klar nu så det kommer invigas idag(ons).
-
Sen efter skolan cyklade jag ner till Nadja och jag red lite bommar på en 8-volt. Ibörjan var hon lite stel i nacken och ville inte böja riktigt och inte heller gå rätt, men efter ett litet tag vart smidig som en tiger ;3
En glad Nadja som fick komma in och bli ompysslad.
-
Sen vart det hopplektion på Ira och det gick också super, vi hoppade lite bana och alla språng vart väl inte perfekta då Ira är lite kort i galoppen så antingen måste hon våga länga lite till eller så får vi ta ut vägen och lägga till ett extra men det är inte hela världen. Hon följde med bättre i svängarna den här veckan :D

Sen nu har jag planerat in vår första tävling för i år.
-29 april-ÄRK-Hoppning
-17-19 maj-ÄRK-Hoppning (kanske inte tävlar alla dagarna men åtminstonde två utav dem tror jag ^^
-27 maj- ÄRK- Dressyr, om hon är redo för det annars kanske Nadja får vara med.
-3-8 juli Akademiska Ryttardagarna, ingen tävling men läger.
-19 Augusti- ÄRK- Hoppning
Sen kanske det blir någon sväng till TIRK eller STORK eller någon annan klubb i närheten men ingenting jag har planerat in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0