Vinst!!

Idag hade jag nog världens bästa kaniner!!!
Halo hade tävlingsdebut och hoppar på 0+1, precis utanför placering men spelar ingen roll för hur bra är inte det liksom!!
För Chappes del handlade det om att ta tredje och sista pinnen i rak, hamnade precis utanför placering också på 0+1 men en bättre tid än Halo.
Sen i Mini kämpar min fina Örjan på och hoppar på 1+0 och Klara på 1+1!!
Vilket ledde till en första och en andra plats!!
Sen i andra lätt klassen så råkade Halo riva ett hinder i grunden och kom inte vidare till final men kan inte vara annat än nöjd med den prestationen!!
Chappe lyckades att hoppa på 0+0 och bra tid och vinner sin klass!!
Så nu är Chappe Msv i båda rak och Krok :D
Kanske kan lägga upp några bilder imorgon eller så men nu är jag så trött så det handlar om att gå och lägga sig och vila ut lite för imorgon är det årsmöte i US, alla som är medlem på ÄRK som är under 26 tror jag O.o är välkommna mer om det kan du läsa här!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0